Numere verzi - TeleAcces Gratuit

 Home / Servicii / Numere verzi - TeleAcces Gratuit
Un serviciu care permite clienţilor dvs să vă apeleze gratuit

Venite în România cu concepte de promovare şi vânzare din pieţele internaţionale, companiile Coca Cola, British American Tobacco, Rompetrol Downstream sau Sensi Blu, Kaufland, Carrefour, Fabryo, Astra Asigurări, Roche România, Henkel, Lugera & Makler, Axa Icas au folosit sau folosesc cu succes serviciile puse la dispoziţie de firma noastră. Utilitatea serviciului de “Numere Verzi” se regăseşte şi în posibilitatea accesării şi gestionării transferurilor de date, sau în preluarea de comenzi, fapt demonstrat în timp de firme ca Fashion Days sau Siveco.

Caracteristici

  • 1
  • Perioada de activare Pentru fiecare abonat, activarea serviciului este făcută cu specificarea datei de început şi de sfârşit a perioadei de validitate a abonamentului.
  • 2
  • Taxarea inversă Convorbirile sunt facturate în contul abonatului la serviciu (partea chemata). Tipuri de convorbiri Serviciul TeleAcces Gratuit se aplică la nivel naţional, el fiind accesat atât din reţelele fixe, cât şi din cele mobile – Telekom (Romtelecom), UPC România, RCS-RDS, Telekom Mobile (Cosmote), Vodafone şi Orange.
  • 3
  • Anunţ înainte de stabilirea comunicaţiei Această caracteristică permite transmiterea unui anunţ înregistrat către utilizatorul serviciului înaintea stabilirii comunicaţiei.
  • 4
  • Tratarea in functie de : Data/Ora/Configuratie Aceasta permite ca abonatul la serviciu sa defineasca tratarea apelului in functie de timp (ora, data, zi a saptamanii). Tipurile de zi pot fi definite folosind un calendar definit de operatorul serviciului. Tratarea se poate specifica in functie de palierul de timp cand se face apelul. Palierele temporale ale unei zile pot fi definite in ore si minute cu o precizie de 1 minut. Apelurile odata primite, in functie de configuratia aleasa, vor fi interpretate printr-o succesiune de meniuri, ce vor fi selectate de cel ce apeleaza. Se vor putea folosi meniuri piramidale de la 1 la 9 (ex :1 pentru vanzari, 2 pentru marketing etc).
  • 5
  • Distribuţia apelurilor Aceasta caracteristica permite distributia apelurilor spre doua sau mai multe destinatii (un punct de raspuns sau un anunt), in functie de o regula procentuala stabilita de abonat.
  • 6
  • Coada de aşteptare Aceasta permite ca in conditia de “ocupat” a liniei, apelurile sa fie plasate intr-o coada de asteptare si sa fie conectate atunci cand destinatia solicitata se elibereaza. Pot exista cozi de asteptare pe fiecare destinatie, abonatul la serviciu definind timpul de asteptare (max.200 secunde) si numarul de apeluri din coada de asteptare (max.120).
  • 7
  • Rerutarea apelurilor Permite rerutarea catre o destinatie alternativa sau un anunt, cand partea chemata este ocupata sau nu raspunde intr-un anumit interval de timp. Rerutarea apelurilor nu este compatibila cu coada de asteptare.
  • 8
  • Bugetarea cheltuielilor Această caracteristică permite fiecărui abonat o bugetare exactă a chetuielilor pentru acest tip de serviciu. Bugetarea se poate realiza prin patru metode: prin restricţionarea numărului de apeluri pe minut (ex : 5 apeluri/minut), prin restricţionarea apelurilor pe tranşe orare (ex: se vor primi apeluri în intervalul 16-20), prin alocarea unei sume fixe pe luna dedicate acestui serviciu iar după depaşirea acesteia executându-se restricţionarea (rejectarea) celorlalte apeluri primite, prin optimizarea aplicaţiei ( ex.: coada de asteptare)
  • 9
  • Poşta Vocală Prin intermediul poştei vocale mesajele sosite pe Numărul Verde sunt înregistrate, ele fiind ascultate fie formand un număr de telefon şi o parolă cu care se accesează căsuţa vocală, fie prin transmiterea lor folosind poşta electronică (e-mail).

Aplicaţii dedicate

Pe suportul acestui serviciu se pot construi, la cerere, aplicaţii dedicate, care să vă ajute în activitatea dumeavoastră.

Avantaje
  • Problemele clientilor şi ale partenerilor de afaceri pot fi luate la cunoştinta în scopul rezolvării lor mai rapide, demonstrând astfel o atenţie suplimentară în relaţia cu aceştia ;
  • Este instrumentul de marketing ideal pentru a afla opiniile consumatorilor şi pentru a testa un produs nou ;
  • Evitarea pierderii apelurilor din cauza ocupării liniilor, astfel apelurile care vor întalni condiţia de “linie ocupata” vor fi plasate intr-o coadă de aşteptare sau vor fi rutate către un alt numar de apel;
  • Analize privitoare la repartizarea zonală a interesului public faţă de produsul/afacerea dumneavoastră.
Facilităţi
  • Identificarea apelurilor (cu excepţia apelurilor din centralele analogice)- instalarea unui filtru automat care va îngrădi apelantul să sune consecutiv mai mult de un numar de ori stabilit de dumneavoastra pe zi/saptamana/luna (de exemplu: nu mai mult de 2 ori / zi);
  • Interzicerea unor numere de telefon abuzive, pe o perioada determinată (de exemplu: dupa al 2-lea apel abuziv i se interzice apelantului să mai sune pe o perioada de timp stabilită de dumneavoastră)
  • Instalarea unui ID Internet care oferă posibitatea de a vizualiza pe o pagina de Internet, identificatorul apelului curent şi ale celor în coada de aşteptare- posibilitatea ca Numarul Verde să poată fi apelat numai de anumite numere stabilite de dumneavoastră.
Condiţii şi tarife
  • I- Taxa de instalare a serviciului:
  • 1. Alocarea şi prelucrarea numarului – pentru 1 număr – 0 EURO;
  • 2. Instalarea accesului abonatului prin internet la informaţiile de cont – 0 EURO;
  • 3. Instalarea unui mesaj vocal personalizat de întampinare – 0 EURO;
  • II- Abonament lunar:
  • 1. Pentru fiecare număr de aur – 50 EURO;
  • 2. Pentru 1 destinatie alocată de Trans Tel – 25 EURO;
  • 3. Pentru numarul ales de abonat – 35 EURO;
  • III- Tarife convorbiri- obţineti detalii accesând urmatoarea adresa de e-mail: transtel@tts.ro
  • IV- Tarif de suspendare/rezervare la cererea clientului (nu mai mult de 1 an)
  • - Pentru numere alese de abonat – 0 EURO/lună;
  • - Pentru numere alocate de TransTel – 0 EURO/lună
  • TARIFELE NU INCLUD T.V.A


* durata minima contractuala 6 luni.