Indicatori privind calitatea serviciilor furnizate

 Home / Indicatori privind calitatea serviciilor furnizate

In conformitare cu Decizia nr. 1201/2011 a Autoritatii Nationale de Comunicatii, furnizorii de servicii de telecomunicatii sunt obligati sa masoare si sa publice o serie de indicatori privind calitatea si parametrii serviciilor furnizate catre clientii finali

In tabelul de mai jos Trans Tel Services pune la dispozitia clientilor interesati valorile masurate ale acestor parametri pentru perioadele indicate, anul 2012.

1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului

01.01 – 31.03

01.04 – 30.06

01.07 – 30.09

01.10 – 31.12

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

2 zile

2 zile

             2 zile
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

2 zile

2 zile

             2 zile
c. Cereri de activare a serviciului de Internet solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

100%

100%

100%

             100%
2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

48 ore

48 ore

48 ore

             48 ore
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

52 ore

48 ore

76 ore

             76 ore
c. Deranjamente reclamate remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

100%

100%

100%

             100%
3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final
a. Frecventa reclamatiilor utilizatorilor finali

0,0122

0,0224

0,0116

             0,0176
4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente
a. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

0,0226

0,0311

0,0295

             0,0119
5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii
a. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii

0

0

0

                 0
6. Termenul de solutionare a reclamatiilor

 

 

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii

48 ore

48 ore

48 ore

              48 ore
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii

100 ore

150 ore

180 ore

             160 ore
c. Reclamatii remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

99,75%

98,82%

79,68%

             87.59%

 

In tabelul de mai jos Trans Tel Services pune la dispozitia clientilor interesati valorile masurate ale acestor parametri pentru perioadele indicate, anul 2014

 

1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului

01.01 – 31.03

01.04 – 30.06

01.07 – 30.09

01.10 – 31.12

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

         2 zile        2 zile        2 zile
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

         2 zile        2 zile        2 zile
c. Cereri de activare a serviciului de Internet solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

100%

         100%        100%        100%
2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

10 ore

         10 ore        8 ore        7 ore
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

12 ore

         11 ore        8 ore        8 ore
c. Deranjamente reclamate remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

93%

         95%        97,3%        98,7%
3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final
a. Frecventa reclamatiilor utilizatorilor finali

0,0323

         0,0451        0,0401       0,0373
4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente
a. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

3,1%

         3,8%        3,5%        3,3%
5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii
a. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii

0

            0           0           0
6. Termenul de solutionare a reclamatiilor

 

 

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii

2 ore

         2,5 ore        2,3 ore       2,1 ore
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii

3 ore

          3 ore         3 ore       3 ore
c. Reclamatii remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

93,12%

     94,48%      95,06%      96,78%

 

In tabelul de mai jos Trans Tel Services pune la dispozitia clientilor interesati valorile masurate ale acestor parametri pentru perioadele indicate, anul 2015

 

1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului

01.01 – 31.03

01.04 – 30.06

01.07 – 30.09

01.10 – 31.12

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

         2 zile        2 zile        2 zile
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

         2 zile        2 zile        2 zile
c. Cereri de activare a serviciului de Internet solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

100%

         100%        100%        100%
2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

10 ore

         10 ore        8 ore        7 ore
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

12 ore

         11 ore        8 ore        8 ore
c. Deranjamente reclamate remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

93%

         95%        97,3%        98,7%
d. Despagubiri aplicabile in cazul nerespectarii termenelor de solutionare a reclamatiilor

25% -100% din valoarea abonamentului lunar

3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final
a. Frecventa reclamatiilor utilizatorilor finali

0,0323

         0,0451        0,0401       0,0373
4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente
a. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

3,1%

         3,8%        3,5%        3,3%
5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii
a. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii

0

            0           0           0
6. Termenul de solutionare a reclamatiilor

 

 

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii

2 ore

         2,5 ore        2,3 ore       2,1 ore
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii

3 ore

          3 ore         3 ore       3 ore
c. Reclamatii remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

93,12%

     94,48%      95,06%      96,78%
d. Despagubiri aplicabile in cazul nerespectarii termenelor de solutionare a reclamatiilor

25% -100% din valoarea abonamentului lunar

 

In tabelul de mai jos Trans Tel Services pune la dispozitia clientilor interesati valorile masurate ale acestor parametri pentru perioadele indicate, anul 2016

 

1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului

01.01 – 31.03

01.04 – 30.06

01.07 – 30.09

01.10 – 31.12

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

         2 zile        2 zile        2 zile
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

         2 zile        2 zile        2 zile
c. Cereri de activare a serviciului de Internet solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

100%

         100%        100%        100%
2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

9 ore

         9 ore        7 ore        5 ore
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

10 ore

         9 ore        6 ore        5 ore
c. Deranjamente reclamate remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

94%

         95%        97,1%        97,9%
d. Despagubiri aplicabile in cazul nerespectarii termenelor de solutionare a reclamatiilor

25% -100% din valoarea abonamentului lunar

3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final
a. Frecventa reclamatiilor utilizatorilor finali

0,0326

         0,0462        0,0501       0,0398
4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente
a. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

2,9%

         3,5%        3,1%        3,3%
5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii
a. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii

0

            0           0           0
6. Termenul de solutionare a reclamatiilor

 

 

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii

2 ore

         2,1 ore        2 ore       2 ore
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii

2 ore

          2 ore         2 ore       2 ore
c. Reclamatii remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

94,12%

     95,18%      95,59%      97,05%
d. Despagubiri aplicabile in cazul nerespectarii termenelor de solutionare a reclamatiilor

25% -100% din valoarea abonamentului lunar

 

In tabelul de mai jos Trans Tel Services pune la dispozitia clientilor interesati valorile masurate ale acestor parametri pentru perioadele indicate, anul 2017

 

1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului

01.01 – 31.03

01.04 – 30.06

01.07 – 30.09

01.10 – 31.12

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

         2 zile        -        -
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri

2 zile

         2 zile        -        -
c. Cereri de activare a serviciului de Internet solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

100%

         100%        -        -
2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

8 ore

         7 ore        -        -
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

8 ore

         7 ore        -        -
c. Deranjamente reclamate remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

95,1%

         95,9%        -        -
d. Despagubiri aplicabile in cazul nerespectarii termenelor de solutionare a reclamatiilor

25% -100% din valoarea abonamentului lunar

3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final
a. Frecventa reclamatiilor utilizatorilor finali

0,0412

         0,0486        -       -
4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente
a. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

3,1%

         3,0%        -        -
5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii
a. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii

0

            0           -           -
6. Termenul de solutionare a reclamatiilor

 

 

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii

2.1 ore

         2 ore        -       -
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii

2 ore

          2 ore         -       -
c. Reclamatii remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

95,12%

     96,76%      -      -
d. Despagubiri aplicabile in cazul nerespectarii termenelor de solutionare a reclamatiilor

25% -100% din valoarea abonamentului lunar