Call League - sistem call center

 Home / Servicii / Call League - sistem call center
Callcenterul CallLeague este un sistem hardware şi software centralizat care receptează şi transmite prin intermediul telefonului o cantitate mare de informaţii.

Inovator în sistemul CallLeague este faptul că operatorul poate fi atît un angajat al companiei noastre (regim de outsourcing), cît şi unul din angajaţii dvs (regim de serviciu, ceea ce creşte flexibilitatea şi ţine, în acelaşi timp, preţul sub control.

Caracteristici

  • 1
  • Interactive Voice Response (IVR) Permite activarea unui răspuns automat pe mai multe niveluri, ce asigură clienţilor accesul direct la serviciul de care au nevoie, prin intermediul telefonului.
    Caracteristicile IVR:
    a. Personalizarea mesajului în funcţie de specificaţiile clientului
    b. Integrarea cu orice platformă tehnologică utilizată
    c. Administrarea optimă a fluxului de apeluri
  • 2
  • Apelul INBOUND Este un instrument de comunicare şi promovare, care garantează vizibilitatea directă pe piaţă şi contactul direct cu clienţii.
    Avantaje:
    a. Furnizarea de informaţii comerciale despre produse şi servicii de orice tip
    b. Preluarea comenzilor şi localizarea celui mai apropiat distribuitor
    c. Promovarea diferitelor produse, servicii sau evenimente
    d. Distribuirea materialelor promoţionale si a documentaţiei, activarea serviciilor de întîmpinare
    e. Furnizarea de asistenţă pentru produse specifice
  • 3
  • Apelul OUTBOUND Promoţii şi vînzări telefonice personalizate pentru produsele/serviciile clienţilor actuali sau potenţiali.
    Avantaje:
    a. Gestionarea contactelor cu potenţialii clienţi şi identificarea intenţiilor de cumpărare
    b.Comunicarea oricărui tip de informaţii referitoare la produse sau servicii
    c.Sprijinirea reţelei comerciale şi activarea unor noi clienţi
    d.Vînzări directe şi promotii telefonice
  • 4
  • Integrarea şi interfaţarea aplicaţiilor de tip CRM ale clienţilor cu scopul de a permite operatorilor callcenter-ului funcţii complete în timpul convorbirilor. Oferim suport şi asistenţă în integrarea sistemelor existente de:
    a. Preluare comenzi
    b. Informaţii şi detalii produse/servicii
    c. Programări evenimente
  • 5
  • Personalizarea mesajelor citite de operator pentru fiecare client în parte în funcţie de specificul fiecărui tip de call center şi ghidarea automată a operatorului pe baza răspunsurilor primite în timpul convorbirii.
  • 6
  • Sistem web pentru monitorizarea rapoartelor de activitate: a. Număr minute inbound/outbound pentru fiecare număr de callcenter în parte
    b. Număr apeluri pierdute
    c. Costuri convorbiri pînă la data curentă.

Avantaje
  • Scăderea costurilor de telefonie;
  • Canal permanent de comunicaţie cu clienţii dvs, deci o relaţie mai bună cu ei;
  • Procesarea unui număr oricît de mare de apeluri;
  • Suport mai eficient şi flexibilitate pentru produsele dvs;
  • Mai mult timp pentru a vă concentra pe obiectul dvs principal de activitate.
Tarife

Pretul abonamentului lunar se stabileste in functie de complexitatea aplicatiei.

* durata minima contractuala 6 luni.